共 同 迈 向 卓 越 与 辉 煌 Bersama Ke Arah Kecemerlangan Dan Kegemilangan

Your Translator

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

My e-koko

建议您使用Google Chrome浏览器登陆本部落格以达至最佳的阅读效果

2020年7月28日星期二

AYUH KIBAR JALUR GEMILANG

Pelancaran Bulan Kebangsaan dan Kibar Jalur Gemilang 2020 Peringkat Kementerian Pendidikan Malaysia

Bersempena Bulan Kebangsaan Negara yang akan disambut menjelang Ogos ini, rakyat diseru agar mengibar Jalur Gemilang.

Pelancaran Bulan Kebangsaan dan Kibar Jalur Gemilang 2020 yang dilancarkan oleh YAB Perdana Menteri pagi ini turut disambut meriah di peringkat Kementerian Pendidikan Malaysia.

Pelancaran disempurnakan oleh YBhg. Datuk Yusran Shah bin Mohd Yusof, Ketua Setiausaha Kementerian Pendidikan Malaysia. Turut hadir YBhg. Dato’ Azizan Bin Mohamad Sidin, Timbalan Ketua Setiausaha (Perancangan dan Pembangunan), YBhg. Dato’ Kamel bin Mohamad, Timbalan Ketua Setiausaha (Pengurusan) dan YBrs. Dr. Ahmad Rafee Che Kassim, Timbalan Ketua Pengarah Pelajaran Malaysia (Sektor Pembangunan dan Profesionalisme Keguruan).

Tujuan utama pelancaran ini diadakan adalah supaya dapat menyemarakkan lagi semangat patriotisme dalam kalangan rakyat Malaysia amnya dan warga kerja KPM khususnya.

YBhg. Datuk Yusran turut melancarkan papan tanda khas peringkat Kementerian Pendidikan bagi warga kerja menzahirkan kata-kata semangat patriotisme.

没有评论:

发表评论

Penafian / Disclaimer:

Sebarang muaturun samada grafik,aplikasi,borang atau sebarang bahan adalah tanggungjawab sendiri. Pihak webmaster tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang kerosakan atau kecederaan yang berlaku ketika menggunakan maklumat di dalam laman web ini. Harap maklum

音乐盒