共 同 迈 向 卓 越 与 辉 煌 Bersama Ke Arah Kecemerlangan Dan Kegemilangan

Your Translator

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

My e-koko

建议您使用Google Chrome浏览器登陆本部落格以达至最佳的阅读效果

2020年1月6日星期一

Penyelaras bagi 24 jenis permainan MSSM









I M P I A N D A N H A R A P A N

Dengan ini Secara Rasminya, Majlis Sukan Sekolah Johor (MSSJ) Pembangunan Bakat Murid, Sektor Pembangunan Murid, Jabatan Pendidikan Negeri Johor telah memutuskan penyelaras bagi 24 jenis permainan MSSM kepada semua Penolong Pengarah Pembangunan Bakat Murid. Mohon segala urusan berkaitan berkenaan setiap sukan terus rujuk kepada setiap penyelaras yang diamanahkan. 

Pelaksanaan program sukan ini bukanlah sekadar untuk memenuhi pelaksanaan program dirancang dalam Takwim MSSJ dan MSSM tetapi untuk melihat atlet berprestasi ini dapat meningkatkan pencapaian dalam sukan diceburi selain dapat mencapai KPI MSSJ secara keseluruhan. 

Konsep Winning Mentality akan diterapkan dalam kalangan atlet MSSJ untuk melihat persediaan MENTAL dan PSIKOLOGI SUKAN sebelum menghadapi sesuatu Kejohanan.

没有评论:

发表评论

Penafian / Disclaimer:

Sebarang muaturun samada grafik,aplikasi,borang atau sebarang bahan adalah tanggungjawab sendiri. Pihak webmaster tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang kerosakan atau kecederaan yang berlaku ketika menggunakan maklumat di dalam laman web ini. Harap maklum

音乐盒